Personalizace digitální komunikace

Představte si digitální komunikaci, která je opravdu osobní, která reaguje na to, co víte o zákazníkovi a která je téměř stejně tak dobrá jako pan vrchní, jenž obsluhoval anglického krále.


Proč se tím vlastně zabývat

S personalizací webů a emailů jsme začali intenzivně pracovat před několika lety. Vedly nás k tomu tyto tři dobré důvody:

Fungující cesta ke zlepšení

Dobře udělaná personalizovaná stránka má výrazně vyšší konverze. Segmentovaný personalizovaný email má násobně vyšší efektivitu.

Máme data a schopnosti je využít

Dnes není problém zapamatovat si téměř neomezené množství dat. Proč je vyhazovat oknem, když je lze využít?

Skvělá cesta, jak poznat zákazníky

Jedna věc je sledovat trendy v Google analytics. Úplně jiná je podívat se na profil konkrétního člověka a rekonstruovat jeho životní cyklus.


Jak vypadá takové personalizované uvažování o datech?


Co vám v tomto směru můžeme nabídnout

Jsme schopni zajistit celý proces personalizace digitální komunikace od návrhu přes realizaci až po průběžné vyhodnocování a optimalizaci.

Jako jedni z mála na českém trhu se tomuto tématu opravdu věnujeme a máme reálné zkušenosti.

Dokážeme si poradit s daty, návrhem personalizovaného rozhraní, emailingem i remarketingem.

Využijeme znalosti získané při vlastním výzkumu v tomto oboru a zkušenosti z více než deseti projektů, kde personalizace hrála jednu z hlavních rolí.

Jaká data sbírat

Projdeme web, interní CRM a email. Navrhneme, jak o uživatelích sbírat za data a jak to celé propojit

Jak je využít

Co personalizovat na webu a co v emailu? A co zkusit i personalizované bannery? Na základě našich zkušeností navrhneme vhodné scénáře.

Jak to zrealizovat

Známe vhodné nástroje. Doporučíme co vybrat a jak to nasadit a na celý proces dohlédneme.


Kdo za tím stojí
Jiří Štěpán
Jiří Štěpán
Data freak
Filip Hanzl
Filip Hanzl
Jediný známý návrhář personalizovaného UI v ČR