Získejte kontrolu nad ztrátami v datech a zjistěte, jak návštěvníci reagují na cookie lištu.
Měření vím přinese hlubší pohled na to, jak návštěvníci vašeho webu interagují s cookie lištou a to nejen s tím kolik z nich s ní souhlasilo, ale i kolik ji ignorovalo, jak se míra souhlasu liší napříč zařízeními nebo kampaněmi a jaký má dopad na vaše klíčové metriky.
Díky této úrovni detailu můžete lépe dopočítat chybějící data, optimalizovat lištu i její textaci a přizpůsobit ji specifickému chování různých segmentů návštěvníků.
Zkuste si ho proklikat.
Prohlédněte si jednotlivé vizualizace a filtry. Pokud budete mít o řešení zájem, vše vám ještě podrobně vysvětlíme.
Měření interakcí s cookie lištou pomáhá identifikovat ztrátu dat a zjistit, kde a proč k ní dochází, což umožňuje lepší optimalizaci analytických procesů.
Testováním změn a sledováním jejich dopadů můžete vylepšit výkon cookie lišty a tím zvýšit její efektivitu při získávání souhlasu uživatelů
Díky získaným datům o souhlasu, ignorování a odmítnutí cookie lišty můžete lépe měřit kampaně a optimalizovat uživatelskou zkušenost, což vede k vyšší míře souhlasů a zlepšení metrik.
Na webu každý uživatel prochází přes cookie lištu a rozhoduje se, zda souhlasí, odmítá nebo ji ignoruje. Toto rozhodnutí přímo ovlivňuje, kolik dat o návštěvnících a jejich chování můžete dále používat pro analytiku a marketing. Běžné Consent Management Platformy však často poskytují jen velmi omezený přehled.
S rozšířeným měřením cookie lišty budete vědět:
Cena: 60 000 Kč bez DPH





Zobrazení lišty, odmítnutí, souhlas, ignorování
Zdroj návštěvy (last click)
Typ zařízení
Míra souhlasu pro jednotlivé kroky v konverzní cestě (začátek návštěvy, interakce s webem, konverze)
Získaná data zpracováváme do několika dashoardů:
Základní přehled interakcí s lištou
Detailní interakce s lištou – dle zařízení, zdroje návštěvy, typu interakce
Dopad lišty na chování – kolik % stránek a konverzí kvůli nesouhlasu nezměříme.
Měření funguje bez potřeby zásahu vývoje a využíváme běžně dostupné nástroje:
Google Tag Manager (GTM) pro sběr dat
Google Analytics 4 (GA4) a Consent Mode pro základní měření
BigQuery (BQ) pro uložení a zpracování dat
Looker Studio (LS) pro přehledné vizualizace





Nacenění řešení vychází z předpokladu, že měření probíhá prostřednictvím Google Tag Manageru a GA4, a že máme zajištěná potřebná oprávnění k BigQuery.
Na úvod projektu provedeme analýzu, která ověří konkrétní parametry vašeho webu – typ CMP, strukturu webu, jazykové mutace nebo jiné specifické prvky. Tato úvodní analýza je součástí nabídky a slouží k tomu, abychom mohli měření správně přizpůsobit.
Cena řešení je 60 000 Kč bez DPH.
V případě složitějších požadavků nebo nestandardního technického prostředí může být cena po dohodě upravena.
Pokud vás řešení zaujalo a chtěli byste zjistit více nebo ho nasadit i na vašem webu, ozvěte se nám! Rádi s vámi projdeme další kroky.
Vyplňte formulář a my se vám ozveme.