Na co se připravit, než koupíte CDP? Záznam z webináře je k dispozici.

Měření cookie lišty

Získejte kontrolu nad ztrátami v datech a zjistěte, jak návštěvníci reagují na cookie lištu.

Měření vím přinese hlubší pohled na to, jak návštěvníci vašeho webu interagují s cookie lištou a to nejen s tím kolik z nich s ní souhlasilo, ale i kolik ji ignorovalo, jak se míra souhlasu liší napříč zařízeními nebo kampaněmi a jaký má dopad na vaše klíčové metriky.

Díky této úrovni detailu můžete lépe dopočítat chybějící data, optimalizovat lištu i její textaci a přizpůsobit ji specifickému chování různých segmentů návštěvníků.

Report na ukázku

Zkuste si ho proklikat.

Prohlédněte si jednotlivé vizualizace a filtry. Pokud budete mít o řešení zájem, vše vám ještě podrobně vysvětlíme.

CHCI TO VIDĚT

Co vám měření cookie lišty přinese?

Kontrolu nad chybějícími daty

Měření interakcí s cookie lištou pomáhá identifikovat ztrátu dat a zjistit, kde a proč k ní dochází, což umožňuje lepší optimalizaci analytických procesů.

Optimalizace výkonnosti cookie lišty

Testováním změn a sledováním jejich dopadů můžete vylepšit výkon cookie lišty a tím zvýšit její efektivitu při získávání souhlasu uživatelů

Více odsouhlasených cookies

Díky získaným datům o souhlasu, ignorování a odmítnutí cookie lišty můžete lépe měřit kampaně a optimalizovat uživatelskou zkušenost, což vede k vyšší míře souhlasů a zlepšení metrik.

Proč to potřebujete?

Na webu každý uživatel prochází přes cookie lištu a rozhoduje se, zda souhlasí, odmítá nebo ji ignoruje. Toto rozhodnutí přímo ovlivňuje, kolik dat o návštěvnících a jejich chování můžete dále používat pro analytiku a marketing. Běžné Consent Management Platformy však často poskytují jen velmi omezený přehled.

S rozšířeným měřením cookie lišty budete vědět:

  • kolik lidí lištu vůbec vidělo, ale nijak na ni nereagovalo,
  • jak se míra souhlasu liší podle typu zařízení, kampaně nebo chování návštěvníků,

Cena: 60 000 Kč bez DPH

CHCI TO!
Zvyšte míru souhlasů a získejte kontrolu nad svými daty.

Co konkrétně měříme?

  • Zobrazení lišty, odmítnutí, souhlas, ignorování

  • Zdroj návštěvy (last click)

  • Typ zařízení

  • Míra souhlasu pro jednotlivé kroky v konverzní cestě (začátek návštěvy, interakce s webem, konverze)

Získaná data zpracováváme do několika dashoardů:

  • Základní přehled interakcí s lištou

  • Detailní interakce s lištou – dle zařízení, zdroje návštěvy, typu interakce

  • Dopad lišty na chování – kolik % stránek a konverzí kvůli nesouhlasu nezměříme.

OBJEDNAT MĚŘENÍ COOKIE LIŠTY
Zjistěte, kde se ztrácí vaše data a optimalizujte marketingové kampaně.

Jak to funguje?

Měření funguje bez potřeby zásahu vývoje a využíváme běžně dostupné nástroje:

  • Google Tag Manager (GTM) pro sběr dat

  • Google Analytics 4 (GA4) a Consent Mode pro základní měření

  • BigQuery (BQ) pro uložení a zpracování dat

  • Looker Studio (LS) pro přehledné vizualizace

CHCI TO!

Kolik to stojí?

Nacenění řešení vychází z předpokladu, že měření probíhá prostřednictvím Google Tag Manageru a GA4, a že máme zajištěná potřebná oprávnění k BigQuery.

Na úvod projektu provedeme analýzu, která ověří konkrétní parametry vašeho webu – typ CMP, strukturu webu, jazykové mutace nebo jiné specifické prvky. Tato úvodní analýza je součástí nabídky a slouží k tomu, abychom mohli měření správně přizpůsobit.

Cena řešení je 60 000 Kč bez DPH
.

V případě složitějších požadavků nebo nestandardního technického prostředí může být cena po dohodě upravena.

Pokud vás řešení zaujalo a chtěli byste zjistit více nebo ho nasadit i na vašem webu, ozvěte se nám! Rádi s vámi projdeme další kroky.

OBJEDNAT MĚŘENÍ COOKIE LIŠTY

Poptávka měření cookie lišty

Vyplňte formulář a my se vám ozveme.

Vaše data jsou u nás v bezpečí.

ODESLAT
Děkujeme za poptávku. Potvrzení jsme vám poslali na e-mail a brzy se ozveme.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.