Zjistěte, jak vylepšit váš e-mail marketing a maximalizujte přínos nejvýkonnějšího marketingového kanálu pro váš business.
Analýza e‑mailové kampaně je skvělý způsob, jak kontinuálně vyhodnocovat změny a nastavovat potřebné procesy a slouží jako výchozí podklad pro přípravu celé strategie e‑mail marketingu.
Nejste si jistí? Podívejte se na ukázku kritérií, která budeme v analýze zkoumat. V tomto checklistu jich najdete 74, celkem se ale zaměřujeme na 157 bodů.
E-mailing je jeden z nejdůležitějších marketingových nástrojů. Díky naší analýze maximalizujete jeho efektivitu.
Odhalíme problémy s doručitelností, které nejsou na první pohled vidět. Nedoručený e‑mail neprodá.
Na základě hotové analýzy budou jasné další kroky, které jsou nutné k vytvoření strategie e‑mail marketingu.
Potřebujeme
Získáte
Cena: 49 000 Kč bez DPH



Nejste si jistí? Přihlaste se k a my vám zašleme checklist e‑mailingu zdarma. V této ukázce najdete část kritérií, která zkoumáme.


Doručitelnost e-mailů
První dojem
Design a layout
Call to Action
Copywriting a Typografie
HTML kód
Zobrazení v hlavních e‑mailových klientech
Přístupnost
Angažovanost uživatelů
Opt-in proces
Opt-out proces
Personalizace a segmentace
Automatizace
GDPR a zákonné náležitosti
Analytika
Analýza konkurence
Napište nám pomocí kontaktního formuláře a zodpovíme veškeré vaše otázky.