CDP - nástroj, který pomáhá firmám nejen sbírat, ale také aktivovat zákaznická data v reálném čase napříč komunikačními kanály. V moderní době se stává nezbytnou součástí customer centric přístupu a data-driven marketingu.
Už víte, že CDP do firmy chcete, ale co dál? Na tomto webináři dostanete konkrétní návod, jak vybrat správnou platformu, jak se připravit na implementaci a najít správné odpovědi na vaše otázky.
Datum: 22. října ve 13 hodin
Délka: 45 minut
Formát: Online (live)
Dozvíte se, jak efektivně vybrat a připravit se na implementaci CDP s ohledem na maximalizaci ROI v co nejkratším čase.
Společně se podíváme na:
Nečekejte nic obecného - webinář je určen pro ty, kteří už kouzlo CDP pochopili a nyní ho chtějí dostat do firmy. Ocení ho ti, kteří hledají argumenty pro získání podpory vedení, ale i ti, kteří už podporu mají a potřebují nastartovat proces příprav.





Customer Centricity a omnichannel přístup pomocí platforem pro zákaznická data (CDP)
Co udělat, aby byl váš zákazník centrem vašich rozhodnutí a přizpůsobit firemní rozvoj i procesy potřebám zákazníků.
Jak si stanovit strategii, cíle a klíčové use casy
Strategie bude vaším výchozím bodem pro rozhodování o rozsahu, výběru nástroje a návrhu use casů v MVP fázi.
Místo pro CDP v datové architektuře firmy
Máte data? A můžeme je vidět? Aneb na co se ptát kolegů z ostatních oddělení, která pracují s daty.
Bacha na překážky
Připraveným štěstí přeje. Co všechno se může pokazit?
Situace na trhu
Jaké jsou možnosti? Přehled nejlepších platforem na českém trhu a jejich porovnání.
Petr Kovalčík, Business Concultant, Etnetera
Vystudoval jsem strategickou komunikaci na UK a data-driven marketingu se věnuju přes 8 let. K tomu jsem přidal CX kompetence a objevil CDP. A najednou to všechno zapadlo dohromady. Potenciál CDP jsem začal rozvíjet v ČSOB, ale eXperience platformu z něj dělám až v Portu nebo Komerční bance.
Petr Hingar, Business Concultant, Etnetera
Pomáhám klientům zavádět moderní přístupy a využívat data k efektivní transformaci digitálních procesů s důrazem na potřeby zákazníka v celém jeho životním cyklu. Zaměřuji se na propojování byznysu, technologií a zákaznické zkušenosti tak, aby digitální produkty a služby přinášely skutečnou a očekávanou business hodnotu.


Kritéria pro výběr Customer Data Platform
(22. října 2025 ve 13 hodin)
Ano, CDxP není jen korporátní záležitost. Pokud sbíráte data o klientech a máte prostor na omnichannel komunikaci, pak je webinář vhodný i pro vás.
Ano, záznam vám pošleme ještě v ten stejný den.
Ne, ale orientace v marketingu nebo práce s klientskými daty se hodí.
Na konci webináře bude několik minut prostor pro dotazy. Pro komplikovanější dotazy budou speakři k dispozci na osobní (online) konzultace.