Pokud není žádná notifikace - lišta se na živé stránce nezobrazí.

Kritéria pro výběr CDP

CDP - nástroj, který pomáhá firmám nejen sbírat, ale také aktivovat zákaznická data v reálném čase napříč komunikačními kanály. V moderní době se stává nezbytnou součástí customer centric přístupu a data-driven marketingu.

Už víte, že CDP do firmy chcete, ale co dál? Na tomto webináři dostanete konkrétní návod,  jak vybrat správnou platformu, jak se připravit na implementaci a najít správné odpovědi na vaše otázky.


Registrujte se

Datum: 22. října ve 13 hodin
Délka:
45 minut
Formát: Online (live)

CHCI se registrovat


Dozvíte se, jak efektivně vybrat a připravit se na implementaci CDP s ohledem na maximalizaci  ROI v co nejkratším čase.

Společně se podíváme na:

  • Stručně o tom co vám CDP pomůže vyřešit
  • Jak se na CDP připravit uvnitř firmy
  • Na jaká kritéria se zaměřit při výběru řešení
  • Jaké platformy jsou dostupné na českém trhu a jaké jsou jejich výhody či nevýhody.

Pro koho je webinář určen?

Nečekejte nic obecného - webinář je určen pro ty, kteří už kouzlo CDP pochopili a nyní ho chtějí dostat do firmy. Ocení ho ti, kteří hledají argumenty pro získání podpory vedení, ale i ti, kteří už podporu mají a potřebují nastartovat proces příprav.

  • Marketingový a obchodní manažeři,
    podpora prodeje
  • CRM owneři
  • Digital a e-commerce manažeři
chci se zaregistrovat

Na co se zaměříme:

Customer Centricity a omnichannel přístup pomocí platforem pro zákaznická data (CDP)
Co udělat, aby byl váš zákazník centrem vašich rozhodnutí a přizpůsobit firemní rozvoj i procesy potřebám zákazníků.

Jak si stanovit strategii, cíle a klíčové use casy
Strategie bude vaším výchozím bodem pro rozhodování o rozsahu, výběru nástroje a návrhu use casů v MVP fázi.

Místo pro CDP v datové architektuře firmy
Máte data? A můžeme je vidět? Aneb na co se ptát kolegů z ostatních oddělení, která pracují s daty.

Bacha na překážky
Připraveným štěstí přeje. Co všechno se může pokazit?

Situace na trhu
Jaké jsou možnosti? Přehled nejlepších platforem na českém trhu a jejich porovnání.

CHCI SE ZAREGISTROVAT
CDP je skvělý produkt – ale úspěch závisí na tom, jak dobře známe procesy a prostředí, do kterého ho zasadíme.

Webinářem vás provedou...

Petr Kovalčík, Business Concultant, Etnetera
Vystudoval jsem strategickou komunikaci na UK a data-driven marketingu se věnuju přes 8 let. K tomu jsem přidal CX kompetence a objevil CDP. A najednou to všechno zapadlo dohromady. Potenciál CDP jsem začal rozvíjet v ČSOB, ale eXperience platformu z něj dělám až v Portu nebo Komerční bance.

Petr Hingar, Business Concultant, Etnetera
Pomáhám klientům zavádět moderní přístupy a využívat data k efektivní transformaci digitálních procesů s důrazem na potřeby zákazníka v celém jeho životním cyklu. Zaměřuji se na propojování byznysu, technologií a zákaznické zkušenosti tak, aby digitální produkty a služby přinášely skutečnou a očekávanou business hodnotu.

CHCI TO VIDĚT

Registrace na webinář

Kritéria pro výběr Customer Data Platform
(22. října 2025 ve 13 hodin)

Vaše data jsou u nás v bezpečí.

ODESLAT
Děkujeme za registraci. Nyní zkontrolujte vaši e-mailovou schránku.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

FAQ

Je webinář vhodný i pro menší firmy?

Ano, CDxP není jen korporátní záležitost. Pokud sbíráte data o klientech a máte prostor na omnichannel komunikaci, pak je webinář vhodný i pro vás.

Získám záznam, když se nestihnu připojit živě?

Ano, záznam vám pošleme ještě v ten stejný den.

Potřebuji technické znalosti?

Ne, ale orientace v marketingu nebo práce s klientskými daty se hodí.

Bude prostor pro dotazy na vlastní use-case?

Na konci webináře bude několik minut prostor pro dotazy. Pro komplikovanější dotazy budou speakři k dispozci na osobní (online) konzultace.

o čem píšeme

Náš blog

Další články
#
Customer Data Platform
#
Vzdělávání
Kritéria pro výběr CDP: Co zaznělo na webináři a záznam
#
E-mailing
#
Vzdělávání
Když e-maily lžou aneb co je spoofing a proč vás má zajímat
#
E-mailing
#
Vzdělávání
Jedna doména nestačí: Oddělte e‑mailovou komunikaci a maximalizujte doručitelnost
#
Customer Data Platform
#
Vzdělávání
Záznam z webináře Hyper-personalizace v reálném čase
#
E-mailing
#
Vzdělávání
Proč je lepší posílat kratší newslettery častěji než delší méně často
#
Customer Data Platform
Kvíz: Poznáte tři úrovně marketingové automatizace?
#
E-mailing
#
Datová analytika
#
Vzdělávání
RFM analýza jako základ budování vztahu se zákazníky
#
Datová analytika
#
Umělá inteligence
Keboola zrychluje datovou práci: Co je Keboola MCP a proč by vás to mělo zajímat
#
Umělá inteligence
Lepší zákaznická zkušenost díky umělé inteligenci: Jak se AI mění v Česku
#
Customer Data Platform
Praktické využití Customer Data Platform
#
Digitalni analytika
Server Side Implementace Adobe: Hlavní výhody a využití
#
E-mailing
#
Vzdělávání
Jak vyzrát na segmentaci a profilování