Automatizovaná omnichannel komunikace, která zrychluje růst.
Personalizované prvky na webu, e-mail ale i PPC, nebo dokonce WhatsApp zprávy. Na tomto webináři vám představíme, jak dosáhnout real-time omnichannel personalizované reklamy.
S Customer Data Platform získáte:
Délka: 60 minut
Formát: Online (záznam)
Dozvíte se, jak zajistit sběr dat a jejich automatizované využití v marketingu.
Díky CDxP dosáhnete:
Webinář ocení především:
Customer Data/Experience Platform (Etnetera)
Co je CDxP a jaké jsou základy fungování.
Praktické use casy (Etnetera)
Projdeme si konkrétní příklady použití CDxP - marketingové scénáře, které už máme vyzkoušené.
AI Asistent v CDxP (Meiro)
Jak vám AI asistent usnadní práci ve vytváření segmentů, obsahu i v analytice v CDxP Meiro.
Platformy dostupné pro automatizovanou komunikaci (Meiro)
Kam dokáže Meiro doručit vaše sdělení? Tohle není jen e‑mailing.
Petr Kovalčík, Business Concultant, Etnetera
Vystudoval jsem strategickou komunikaci na UK a data-driven marketingu se věnuju přes 8 let. K tomu jsem přidal CX kompetence a objevil CDP. A najednou to všechno zapadlo dohromady. Potenciál CDP jsem začal rozvíjet v ČSOB, ale eXperience platformu z něj dělám až v Portu nebo Komerční bance.
Karel Holub, Senior Solition Consultant, Meiro CDP
Pomáhám klientům z oblasti e‑commerce, bankovnictví, pojišťovnictví, energetiky či cestovního ruchu navrhovat a realizovat datově řízené marketingové strategie s měřitelnou hodnotou pro byznys. Díky analýze procesů, naslouchání potřebám a cíleným doporučením ukazuji značkám, jak využít plný potenciál Meiro CDP a posunout zákaznickou zkušenost na novou úroveň – personalizovaně a napříč kanály. Soustředím se na to, co skutečně přináší výsledky – nikoli na “vanity” metriky – a podporuji klienty v dosažení rychlého a měřitelného ROI a ROAS.
Hyperpersonalizace v reálném čase
záznam webináře (3. září 2025)
Ano, CDxP není jen korporátní záležitost. Pokud sbíráte data o klientech a máte prostor na omnichannel komunikaci, pak je webinář vhodný i pro vás.
Ano, záznam vám pošleme ještě v ten stejný den.
Ne, ale orientace v marketingu nebo práce s klientskými daty se hodí.
Na konci webináře bude několik minut prostor pro dotazy. Pro komplikovanější dotazy budou speakři k dispozci na osobní (online) konzultace.